torsdag 12 januari 2012

Vaken fast jag borde sova..

Men jag blev för pigg och hungrig efter senaste matningen och blöjbytet..
Så nu har jag snart käkat frulle och börjar känna mig mätt och belåten.

Lilltjejen sover här bredvid mig och pruttar lite då och då.
Idag ska jag med syrran och hennes kille till Ikea, får se vad hon hittar för nåt till hennes lya..
Oj så hon pruttar..! Haha..
Tror hon vaknar när som.


Aja, får ta och sova nästa gång hon sover kanske? Det var länge sen sist jag sovit middag med henne, maybe about time?

Fick höra en bra nyhet härom dagen också, Zandra kommer till stan från Östersund den 26:e eller den 27:e, det ska bli riktigt skoj!
Apropå folk som kommer och hälsar på, nån jag faktiskt saknar som borde hälsa på är pappa, messade honom förut om detta och då fick jag tillbaka att dom minsann har mycket jobb nu.
Vafan, min gudfar/morbror kommer med familj till Stockholm den 11:e Februari och stannar i flera dagar..
Man tycker ju att pappa som blivit morfar borde visa mer intresse, men å andra sidan har han inte visat så mycket intresse för sina barn dom senaste åren ändå. Men man blir fan lite förbannad.


Aja, nu vaknade lilltjejen, dags för lite matning.

Inga kommentarer: