onsdag 4 januari 2012

Hemmadag.

Idag stannar vi tjejer inomhus. Har ingen lust att ta mig ut i stormen..
Lilltjejen käkar just nu och så fort hon är klar tänker jag ta mig en dusch och äta frukost.




Det är lite jobbigt det här med att behöva använda amningsskydd för jämnan..
Pads hit och pads dit. Morgonrock utan bh är bara att glömma..
Att sova naken är bara att glömma..
Segt.

Igår var Jenny, Alex och Noah hit på middag. Efterlängtade tacos blev det, riktigt gott!
Kom på att jag hade en massa leksaker som jag fått av Erica som jag kunde låta Noah leka med så han inte blev uttråkad.
Så han hade att göra..

Imorrn kommer Louise och Alex över på kvällen for some dinner..
Och innan det kommer syrran, Micke och morsan över och hälsar på My.

Skönt att ha en riktig slappardag där emellan!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Minns att jag växte ihop med min amnings-bh, hehe. Men tiden går fort, man får tänka att allt är så temporärt när de är så här små... :) Du får se det positiva i det, amningsskydd betyder att du ammar..inte alla som får igång den "funktionen".
Ha en mysig dag med lillan!

Camilla sa...

Det kan vi absolut göra :) Jag ska försöka träna 3-4 dagar i veckan nu när jag är arbetslös, tar det direkt efter dagislämningen!
Du ska se att dina kilon rasar av dig närmsta 2 månaderna om du fortsätter amma och går promenader :) Jag bar lillen dygnet runt och hann aldrig gå till affären för att köpa godis, så min andra månad som mammma rann 12 kilon av mig! Tyvärr har de smygit sig på igen..inte alla, men för många av dem ;(