onsdag 22 september 2010

Wiiiie! :-D


Nu har gubben min fixat gymkortet åt mig och billigt och bra bidde det!
Riktigt naaajs!
Så imorrn ska det tränas!!
Synd bara att min träningskollega har gått och stukat foten.
Jag som längtat efter lite träningssällskap. Hoppas hon blir bra snart igen.

Dagen idag har gått väldigt bra och snabbt.
Vi var till badet idag och där träffade vi på min syrra, haha.
Henke blev livrädd när hon såg honom och sa "dig känner jag igen!".
Haha, han kunde inte placera henne nånstans, men hon kände ju igen honom från foton på Fejjan och så, haha.
För en timme sen kom Björn och hämtade mig oxå, underbart.
Riktigt skönt att inte behöva åka hem kollektivt på kvällarna. Tar sååå lång tid hem från jobbet.

Imorrn ska ha till Hjo. Då blir jag lite gräsänka, men det är inte så farligt.
Imorrn kväll ska jag ändå träna, och länge.
Och på Fredag ska jag ut och festa med Therese.
Så vi får nog mysa ikapp på.. Söndag då båda har saker att göra på annat håll på Lördagen.

Inga kommentarer: