fredag 17 september 2010

Not better.


Sitter här i soffan nu och väntar på att tiden ska gå lite så jag kan åka till jobbet.
Har redan gjort i ordning mig och ätit frulle.
Bidde inga linser idag heller, de ska man inte använda när man e sjuk.
Men jag är inte så sjuk så jag inte kan jobba.. Och alla i skolan har redan varit sjuka så det går ändå inte att smitta nån.

Jaa.. Så det blir till att jobba lite idag, ska se ifall jag kan åka hem när vi kommer hem från skolan, är inte på topp idag så att säga. Har fortfarande ont i halsen och idag kom snoret.
Trevligt.

Ikväll åker Björn på kryssning så jag blir ensam hemma igen. Som förra helgen. Men det spelar inte så mkt roll, kommer ändå att ligga här i soffan och tycka synd om mig själv...
Och ingen träning blir det heller, det känns extra sugigt.
Aja, not much to do förutom att finna sig i situationen..

2 kommentarer:

Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten sa...

SV: haha oj blev lite fel i det inlägget! Har gått ner 2,2 kg sen i måndags :D

Sofia Werlin - mitt liv med LCHF-kosten sa...

SV: haha oj blev lite fel i det inlägget! Har gått ner 2,2 kg sen i måndags :D