torsdag 30 september 2010

Lugn morgon.


Sitter här och njuter av min goda frukost.
Skinka med avocado + lite salt och peppar på mackan är min favorit just nu!
Mumma!
Ska bara ta det lugnt nu på morgondagen hade jag tänkt.
Igår tränade jag efter jobbet och återigen 45 minuter. Så efter fyra dagars träning på raken blir det lite vila.

Igår när jag kom hem kände jag mig kinkig..
Jag kände direkt när jag klev in genom dörren att jag blev tagen för givet.
Jag plockade undan lite grejer, stoppade in tvätt i maskinen, fyllde på diskmaskinen, bäddade sängen och lagade mat. Sen tog jag mig en dusch och därefter kunde jag få ro att äta. Björn hade tatt fram köttfärsen och satt i soffan och degade. Alltså visst, han har det jobbigt med jouren nu och mkt jobb och så just nu.. Men jag hade ju blivit lite glad om han faktiskt kunnat fråga ifall han kunde hjälpt till med nåt......
Tänk om vissa killar kunde tänka till lite extra ibland?

Aja, idag är en ny dag och jag ska tänka positivt :-).
Det är rätt fint väder oxå men jag orkar faktiskt inte ta mig ut idag. Inte förrän jag behöver...
Nu ska jag fortsätta se på lite mer Nyhetsmorgon.

Inga kommentarer: