tisdag 21 september 2010

Halloween


Snart.. om en månad ungefär har Louise och Alexander inflyttningsfest/halloweenfest.
Sitter och funderar på vad man ska klä ut sig till i år?
Ska inte vara samma som förra året. Men det finns så sjukt mkt man kan klä ut sig till så man får beslutsångest, haha.
Har tre grejer jag skulle kunna tänka mig.. Det första jag hade tänkt blir nog inte av då jag inte hittar kläderna till det.. Hmm, får leta vidare, men skoj e det iaf!
Nu måste jag iaf iväg till jobbet så man får lön även idag. Skönt iaf att man slapp sjukskriva sig när man va sjuk. Hade ändå inte så mkt pengar att hitta på saker för i helgen.. Men men, lönen får man ju vänta på i 6 dagar till.. Lite sugigt att få lön den 27:e när alla andra får två dar innan, och i det här fallet, tre dar innan.
Asch, det blir bra ändå.

Off I drive! *gone*

Inga kommentarer: