torsdag 23 september 2010

Raaaap.

Just nu sitter jag här och tittar på folk som gör bort sig framför juryn på Idol.
Det verkar inte gå så bra för det första tre iaf..
Samtidigt håller jag på att måla lite naglar och tvättar.. Ska köra en extra centrifug oxå, lika bra så det torkar fortare.... Och lite gulaschsoppa har man hunnit äta till middag.
Den här dagen flög förbi den med. Men, jag har tränat idag iaf. 45 minuter på konditionsmaskinerna bidde det. Det märks när man inte tränat på ett tag (en vecka, haha).. Men det var skönt!


Jajajust ja. Titta vad jag hittade på köksbänken imorse..
Inte varje dag man ser sånt.
Björn hade lämnat lite pengar åt mig som jag kunde partaja för.. Har inte så mkt pengar kvar och lönen till skillnad från alla andra som får det imorrn kommer på Måndag för min del. Så det var riktigt snällt och sött :-). Thanks babe!!!
Nu ska jag njuta av resten av min lugna kväll.

Inga kommentarer: