söndag 26 september 2010

Vissa människor e fan idioter.


Såg denna artikel nyss.
Jävla idiotjävel som gjorde detta. Till vilket syfte??

Gårdagen var jättetrevlig och skoj.
Jag och Therese åkte först till Skärholmen där hon bjöd på mat och hittade ett par skoj för kvällen. Sen åkte vi hem till mig och drack lite groggar och cider medan vi gjorde i ordning oss för kvällen.
Därefter var det förfest hemma hos Rebecca.
Där pratades det om politik och musik :-D
Sen åkte vi till... nåt ställe... öh, Bedroom hette det kanske?!
Ganska tomt på folk från början men sen vart det proppat!!
Vi dansade massor och pratade med allt och jag pratade som vanligt med allt och alla.. Ju fullare, desto pratgladare!

Och idag har man varit något seg.
Jag har varit med Björn ute till Solvalla där hans jobb ställt ut lite.. mycket.
Så när vi kom dit så packade vi ihop allt som stod ute... en snygg camaro, fyrhjuling, trallar, bänkar, bord, flaggor, ett stort.. tält som hängde från trailern en bit ut och mkt annat in i en trailer... Allt fick plats, det var som ett jävla Tetris alltså, så jävla ballt!

Nåja, efter det åkte jag till morsans landställe och hämtade lite grejer med henne därifrån hem till henne och därefter åkte jag och Björn till Heron city där vi åt middag på Amazon med hans familj för att fira hans lillasyster som blivit stor nu.
Men shit va trött och frusen jag vart efter den goda maten!!
Egentligen skulle vi åkt till Jenny och Alex nya lya men jag pallade fan inte. Sa att Björn kunde åka iväg själv men han ville stanna hemma med mig <3.

Sov i nån timme innan karln väckte mig på ett minst sagt trevligt sätt.
Nu e det nog dags att hoppa i säng igen.. *gäspetigäsp*
Nattinatt everybody!

1 kommentar:

Camilla sa...

Läste oxå det där, helt jävla sjuk människa. Någon borde tutta eld på honom!! Fyyyyy f-n... Finns för många dårar därute!!

Låter som du haft en riktigt bra helg tjejen :)