onsdag 8 september 2010

Ont, det gör ont..

att slå tån i bordsbenet..
Gjorde det igår och la mig ner i soffan och började nästan grina.
Vissa gånger gör det sjukt ont.
Men när det inte händer mig så skrattar nå djävulusikt. Elakt va?
Kan inte hejda mig... Det går fan inte.
Har du inte varit med om nån lite allvarligare situation då nån skadat sig och du knappt kunnat hålla dig för skratt? Det har hänt mig, fast jag inte ville skratta då.. Kan man kalla det för ofrivillig skadeglädje då?

Idag blev det ingen träning. Vilodag.
Det blir av imorrn innan jobbet istället.
Har redan märkt av en och en halv veckas träning på kroppen. Riktigt najs.
Dagen flöt på rätt bra idag. Dock suger mitt tålamod när jag ska behöva leka mattelärare åt brukaren.. Så ska det inte vara. Men det är så att lärarna inte har tid att sitta med bara en elev.
Men han borde fan få en egen mattelärare. Jag e inte nån utbildad lärare heller. *suck*

Nu ska jag glo på lite tv och vänta på att tvätten ska bli klar i maskinen.
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: