fredag 10 september 2010

Kampanj.



Nu ska har jag fått en kampanj på Buzzador.
Jag ska prova på Lovefilm.se.
Genom den sidan ska jag få hyra 4 filmer gratis i en månad och vad jag förstått så får man inga förseningsavgifter.
Jag har alltså fått göra en lista på 15 filmer som jag vill hyra och markerat vilja jag helst vill se utav dessa 15. Snart ploppar det ner två filmer i brevlådan. Skoj!
E lite nyfiken på vilja filmer det blir. Nån som vill vara med på en filmkväll?

Som en buzzador får man prova på lite olika saker. Det är rätt skoj.
Sen får man utvärdera kampanjerna, dela ut lite gratis prover till vänner och släkt.
Och gillar man det man testat så berättar man för andra om det.
Du kan oxå bli en buzzador. Skriv in dig här och skriv i så fall vem som tipsat dig om detta.

Nu ska jag ta mig en dusch iaf. Har varit på gymmet och kört 45 minuter kondition. Härligt, härligt!
Sen ska jag träffa min Louise :-).

2 kommentarer:

Jenni sa...

Låter ju bra syrran ;)

Jag vill!!!! Movie night :)))

Camilla sa...

Skojsigt! Ska bli kul höra din utvärdering sen :)