fredag 17 september 2010

Lite sorglig.


Har precis tittat klart på King Kong.
Den är ju lite sorglig i slutet. Inte nog med att det sprutar ut snor ur näsan, tårar ska spruta ut genom ögonen oxå.

Aja, sitter ensam hemma denna helg oxå.
Först och främst e karln iväg på kryssning nu igen, och dels för att jag ska kurera mig från min jävla förkylning..
Vill inte vara sjuk, men vem brukar vilja vara det förvisso?
Snart är vardagsrumsbordet fyllt med snorpapper, lövly.
Hade velat träna idag och resten av helgen men det är väl bara att glömma. Kanske kan jag träna på Söndag om.. gymkortet är förlängt och ifall jag lyckats bli frisk på mirakeltid.
Och så ska man ju rösta i helgen oxå. Tror jag vet vad jag ska rösta på nu iaf.

Therese ringde för en stund sen.
Hon frågade om jag ville med ut och festa nästa Lördag. Ja, självklart!
Har haft (kommer att ha) två luuuuugna helger på sistone. Så det är klart man vill ut och partaja lite! Skojsigt!

Ja... What to do now?
Torka bort lite mer snor så man får lite mer ont i näsan kanske? Roligaste Fredagsnöjet på länge..

Inga kommentarer: