onsdag 29 september 2010

Desperate housewives!!!


Nu sitter man här vid datorn som vanligt.
Idag ska det jobbas till 17 och sedan ska det tränas.
Men nåt som e härligt, det är att Desperate housewives snart börjar igen! Ny säsong om några dar! Skoj skoj!!!!!!
Har även betalt och ska få hem en del av min utklädnad till halloween :-).
Fixade det igår, återstår att se hur lång tid det tar att få hem plagget?

Nu har jag bara en film kvar att se genom Lovefilm.se och det är Crash. Häromdagen såg jag "I love you Philip Morris". En film där Jim Carrey och Ewan Mcgregor (om hans namn nu stavas så) har huvudrollerna. Det handlar om att den förstnämnda upptäcker att han är gay och för att kunna leva gaylivet fullt ut, utför han en massa försäkringsbedrägerier.
Riktigt bra OCH sorglig film, jag och Björn grinade lite i slutet av filmen.
Men den filmen jag ändå gillat mest av de tre jag sett än så länge är fortfarande "Seven pounds". Riktigt bra. Faktiskt en av de bästa filmerna jag sett på länge.

1 kommentar:

Camilla sa...

HURRA! Bästa nyheterna på länge! Desperate Housewifes! När drar det igång? På tisdag? Y eeeeeeeeeeeeees!