måndag 20 september 2010

Outdoors.


Idag kom jag äntligen ut lite mer ur lägenheten.. och in i andra :-D.
Var hem till mamma efter en lagom sovmorgon och fikade med henne och pratade lite.
Sen åkte jag hem till Molle och hälsa på hennes stora familj.. Vilda, Elva (barnen) och sen hennes tre katter.. Hennes karl var på jobbet. Men det var trevligt, var ju hundra år sen man träffade henne.
Men, jag sa att vi får ta och käka middag nån dag. Det har varit för länge sen, sen vi sågs..
Vill att dygnets timmar ska ökas, hinner inte så mkt som jag vill... :-/

Det är iaf skönt att sitta på ballekongen en liten stund och få lite friskt luft i sig. Lövly.
Nu ska jag spela lite Car town på Fejjan..
Helst hade jag velat träna men det får man ju vänta lite med nu...
Det måste fixas gymkort först, och det är inte jag som ska göra det, så då dröjer det ju extra länge....