onsdag 8 september 2010

Let's try it today då.

Igår..
Jadu..
Haha, lite skrattretande. Kommer till det sen. Killar...

Nåja, dagen började med ett tiotimmarspass och slutade istället med ett åtta och en halvtimmespass istället.
Orkade inte vara kvar. Kände att jag inte orkade prata, leka eller busa med brukaren, så jag kompade en och en halv timme.
Och åkte till gymmet istället.
Där körde jag en kvart på crosstrainern och en halvtimme på den bekväma motionscykeln. Blötast på ryggen vinner.
Lövly.
Idag blir det nog ingen träning tror jag.. Träningskläderna e smutsiga och måste tvättas lite först.

Efter gymmet tog jag en dusch och två makrillmackor, sen däckade jag i soffan, och vaknade av en puss på kinden.
Björn va hemma igen. Mysigt :-).
Vi såg på Idol och åt fisk med klyftpotatis, det måste bli en ändring på det där med saker och ting i ugn...!

Sen skulle vi mysa lite och han bar mig till sovrummet. Väl där sa jag nån kommentar om att han minsann kommer att orka bära mig över tröskeln när vi nån dag gifter oss och han sa nåt i stil med att.. "Njae, inte om du är tjock och sitter i rullstol kanske"..
Det satte sig i huvet på mig och myskänslan försvann.
Tack.. Nu kommer man bli tjock oxå.. Kul...
Eller nä.. jag känner mig faktiskt lite tjock för stunden till och med..
Kul... Och så drog han ett skämt om en scen i "The heartbreak kid" om när tjejen som ska gifta sig med killen visar upp sin mamma som är världens största (männen brukar ju ta en extra titt på mammorna så de vet vad de har att vänta sig i framtiden").. och allt det där konstiga snacket om min framtid som tjock/fet förstörde min lust totalt...
Snacka om fel snack i fel stund. Bidde inget sex.
Ska ha min mens, antagligen idag så då e man kanske lite mer lättpåverkad. Inte vet jag med något osmidigt var det där.

Nåja... Ska äta min frukost nu och sen röra mig till jobbet.

1 kommentar:

Camilla sa...

Hehe, det gäller att tänka på vad man säger i vissa situationer :p