tisdag 28 september 2010

Två dagar avklarade so far.


Undrar hur mkt mer jag ska träna denna vecka?
Man e ju ganska sugen med tanke på att man inte fick träna så mkt förra veckan.
Jag hittade en lapp på gymmet där det står att om man tränar 2 ggr/vecka i 12 veckor i sträck så får man en belöning. Wonder what that can be?
Skoj att man får nåt extra för att man tränar tycker jag (förutom så klart en mer välmående kropp, bättre självkänsla mm). 9 weeks to go!

Idag blev det 45 minuter cardio. Som vanligt.
Jag pallar fan inte mer, haha. Men jag slöar inte på maskinerna. Antagligen därför jag hoppar av efter den tiden varje gång.

Nu har man betalt räkningarna oxå, skönt att ha det gjort. Glömde bort att göra det igår, haha. Glömde till och med bort att jag fick lön igår, den du. Brukar aldrig hända..

Nu är det nog dags att äta lite frukost tror jag.
Ha en bra dag, det ska jag se till att jag har.

Inga kommentarer: