måndag 13 september 2010

Resultat.


Satte igånr ordentligt med min träning för två veckor sen. Minns inte vad vågen sa den första veckan men sen början av förra veckan har jag gått ner 1,2 kg. Det är bra. Skulle nog gissa på att jag egentligen gått ner 2,2 kg sen första träningsveckan.
Så jag e rätt nöjd just nu.
Ska sätta upp ett mål nu. Börjar med delmålet 70 kg. Just nu ligger jag på 75, 8 kg, lite segt.
Egentligen skulle jag enligt bmi ligga runt 60 kg, men det tänker jag inte ha som mål just nu. Istället sätter jag upp 65 kg som målvikt.
Sådär, nu var det sagt (skrivet).
Huvva, hoppas jag lyckas nu. Så håll alla onyttigheter borta från mig!! :-D

Snart ska jag iväg och träna, det blir träning med Louise idag, skoj!
Inte ofta man får träna med en vän direkt.
Känner inte så många som tränar på gym. Nina tränade på samma gym som mig..
Erica tränar på en klubb med sin karl..
Och resten av mina vänner, tränar helt enkelt inte. Så ni som inte tränar... ni kan väl bli medlemmar i SATS?? :-D
Ju fler desto roligare! Och träning är ju bra för hälsan.

Undra vad mer man ska göra idag? Kanske ska man hälsa på mamma idag?
Det var ett tag sen..
Näfan, dags att slänga på träningskläderna.

3 kommentarer:

erica sa...

Kämpa på vännen, klart du grejar det! Du är jätteduktig som tränar så hårt! You GO :)

Carita sa...

Tack gumms!! :-)

Friskriven sa...

Jag tränar :D ...fast på 24/7. :) Sats känns överflödigt då jag inte nyttjar pass. Det blir onödigt dyrt. Kraaam!