lördag 11 september 2010

Ja, det hände ju mkt ikväll..

Eller inte.
Louise och hennes karl skulle självklart bråkas ikväll.. :-(
Så hon stannade hemma idag.
Ganska trist när man planerat nåt skoj och det inte blir av. Nåja, allt kan inte gå ens väg alla gånger. Trist bara att de flesta är upptagna ikväll och/eller har barn eller är bortresta.. :-/

Jag gillar verkligen inte vara ensam hemma. Märker att jag vill rota i skåpen efter nåt gott hela tiden och jag vet att vi har för mkt av sånt hemma just nu.
Men jag har käkat ugnsfalukorv med potatis till middag och efter det två .. stora tobleronebitar till chai-téet. Så lite sött har jag fått i mig, det får räcka. Men jag skulle lätt kunna trycka i mig mer..
Kollade på Disctrict 9 för några timmar sen, den e verkligen speciell den filmen, men rätt bra ändå tycker jag.

2 kommentarer:

Hannele - Snart 2barnsmamma sa...

Svar:
Välkommen in till stugan ;)
Först så tänkte jag på att göra så men så vart det näe vad tråkigt, vill testa på något nytt att ha i hallen ^^, Så vanligt och tråkigt att ha en lång matta i hallen, har ju haft så hela tiden förut i dom andra lägenhetenera ^^,
Men tack för förslaget iaf :D Gillar att höra annars idéer..eller ja läsa då ;D

Camilla sa...

Trist när roliga planer ställs in :( Hoppas du blev nöjd med kvällen ändå. District 9 var betydligt bättre än vad jag trodde den skulle vara :)