lördag 11 september 2010

Jag är fan i mej bra ibland.


Denna vecka har jag hunnit träna fem dagar än så länge. Får se ifall det blir en sjätte.
Jag är iaf väldigt nöjd med det jag tränat den här veckan :-).
Vågen har visat lite skillnad och även kroppen i spegeln. Så, me = happy.
Idag tränade jag med lite vikter oxå. Körde först en kvart på crosstrainern, sen körde jag bänkpress, latsdrag, lite handledsträning med stång, biceps och så fick det vara bra med styrka. Därefter blev det en kvart på motionscykeln.

Fikade igår på stan med Louise och hennes kompis Sarah. Självklart tog man nåt gott där. Inte fan kan jag låta bli sånt. Nån gång måste man få äta lite gott.
Jag tog en Oscar II (tårtbit, mmmm) och Louise tog en VALnötskaka, och så delade vi med varandra. Fan va gott det var men shit vad ångest jag fick efter att ha ätit upp kakorna. Nåja, det är iaf borttränat efter dagens träning. Och ångest kan man inte få för såna små grejer heller.

Björn stack precis iväg. Han ska på kick-off med jobbet och då åker de på kryssning. Skoj skoj! Jag har beställt parfym denna gång oxå.. (förra kryssningen med ishockeylaget blev parfymfritt och riktigt bakfullt) samma som förut, Ralph Lauren, den blåa. Den doftar ju sååå gott. Återstår att se ifall man får nåt?

1 kommentar:

Camilla sa...

Jag säger det igen..du är grym! Min träning har inte kommit igång alls..vi är ju bara sjuka hela tiden här hemma :(