måndag 20 september 2010

Sakta men säkert..








Ligger i sängen och är nyvaken. Ska bara vakna lite till, sen tar jag mig en dusch och åker hem till mamma och fikar, och som tur är så har jag hembakad fika att ta med mig hemifrån :-).
Igår gjorde och Björn hallongrottor, och så experimenterade vi lite oxå så vi fick till hjortrongrottor, jordgubbsgrottor och blåbärsgrottor! Riktigt gott!




Så igår efter maten filade vi en del jag och Björn :-).
Ställde mig på vågen nyss.. Den visade 64.8 kg. Det går neråt, sakta men säkert, även fast jag inte tränat på några dagar. Hoppas det fortsätter åt det hållet :-).

Syrran ska komma över idag och så ska vi se "Seven pounds" med Will Smith, den filmen ska tydligen vara bra. Och den filmen än en av filmerna vi hyrt genom Lovefilm.se.

1 kommentar:

erica sa...

skulle också göra hallongrottor här om dagen..men ska baka nån dag i veckan istället, gott!

Idag ska jag till dina kvarter..barnvakt åt syrran! Vi kanske ses :)