söndag 5 september 2010

Slut.


Så känns min rygg just nu.
Ganska så slut.
Idag har det varit en bra dag, det har gått fort men när man hjälper brukaren att äta snacks på bio så mår ryggen inge bra..
Vi var och såg Toy Story 3 idag. Den va bra!
Lite sorglig dock.

Jahapp, då va helgen över igen.
Underbart.
Men jag har tre långa dagar och en kväll framöver + personalmöte på kvällspasset.
Det blir nog bra, segast blir nog att gå upp imorrn och på Onsdag. Då e man rätt trött.

Ska försöka träna lite i veckan oxå. Planerar på att det får bli av Mån-, Ons-, Tors- och Fredag. Mkt träning så man blir av med fettet man lagt på sig i sommar :-).

Nu ska jag måla lite naglar.

1 kommentar:

Camilla sa...

Stackare, inte kul med ond/öm rygg. Tur du är så duktig att träna, annars hade väl ryggen din gått av för länge sen :/ Ska se om jag kan komma igång med min träning snart jag med. Fuskar fortfarande lite det jag stoppar i munnen, men har skärpt mig betydligt. Små steg...

Han har alltid varit liten i maten, totalt ointresserad. Däremot kan han glufsa i sig kakor tills de kommer ut ur öronen på'an, men man vill ju att han ska äta riktig mat och inte massa gish.