fredag 3 september 2010

Såja *pust*


Sitter äntligen ner en stund.
Väntar på att tiden ska gå lite.
Ska iväg till Skärholmen och kolla runt lite om man hittar nåt.
Innan det ska jag plocka upp Therese i Älvsjö. Hon och Linda ska dit oxå, so why not dra dit tillsammans. The more the marrier.

Körde likadan träning idag som igår. 45 minuter totalt.
Svettigt och rött blev det. As usual.
Sen såg jag till att plocka undan lite i köket innan jag städade trappen.
Den har inte städats på evigheter och det var väl våran tur nu.
Dock stör jag mig lite på familjen som bor på första våningen. De städar typ aldrig. Och OM de gör det så sker det mitt i natten typ. Och helst då man ska upp tidigt på morgonen. Klonk! Klonk! Klonk!... Blää!

Det ska bli skönt när det blir ännu mörkare utomhus tycker jag. Så slipper man se dammet på bordet och skiten på golvet, haha.
Näfan, Björn får nog dammsuga lite idag.. Dags att göra det oxå.
Nåt jag är lite orolig för är vintern med all snö dock. Undrar hur bilen klarar det.
Ingen vinterbil direkt... I förrigår morse var jag tvungen att stanna 100 meter hemifrån och vänta tills imman på rutan försvann, såg knappt ut.. extra jobbigt när solen lyser på oxå.

Inga kommentarer: