lördag 1 oktober 2011

Värsta pojkvänsakademin.

Den serien e jag lite nyfiken på, börjar den 11:e Oktober..
Få se om man jobbar dag eller kväll då. För mig brukar det inte vara nån idé att följa serier då jag jobbar så olika varje vecka och då missar en hel del...


Jag blir fortfarande påmind om att det knappt är nån tid kvar tills jag ska gå på mammaledighet.. Bara två månader (om jag nu får gå tidigare..)
Skickade precis en fråga till Försäkringskassan om det här med havandeskapspenning. Blir inte riktigt klok på den just nu känner jag. Har läst att man inte får ersättning 11 dagar innan beräknad förlossning, men betyder det då att jag får gå hem den 28:e November (30 dagar innan BF) men bara få betalt för 18 dagar?
Eller finns det nån läsare som kanske kan besvara den frågan?
Papprena som ska skickas in till FK skulle jag fått i Torsdags men då blev ju inte personalmötet av, och igår när jag skulle hem till arbetsledaren och hämta papprena så visade det sig att han inte alls hade dom papprena i kuvertet som han trodde dom låg i.
Börjar bli lite segt att vänta på papprena och inte kunna skicka in dom.

Och så såg jag genom Fejjan att det är fem helger i Oktober vilket betyder att jag jobbar två utav dom. Riktigt najs. Money, money, money!

Och så måste jag säga att det känns mycket mycket bättre i kroppen och SER mycket bättre ut nu när jag fått lite träning den här veckan. Trivs mycket bättre med mig själv när jag fått träna några dar per vecka.
Jag + träning = sant.

Dock ser man inte så här muskulös ut just nu.....

Får ser hur mkt man orkar träna nästa vecka dock. Jobbar ju 18 timmar den här helgen, sen blir det tre långa 10 timmarspass på raken efter det + en kväll. Helvetesveckan med andra ord. But I'm not gonna wear myself out, så att säga.

Näfan, dags att rulla!
Ha en br adag!

Inga kommentarer: