onsdag 26 oktober 2011

29 år..

Japps, då e man gammal då.
Eller inte.
Det är ingen större skillnad på 28 och 29.
Bara en siffra.
Och nästa år när man fyller 30 år kanske man borde ha en stor fest? Det skulle vara rätt kul.

Jag hade iaf en toppendag igår.
Man blir ju så glad för alla gratulationer man får :-).
Och på morgonen fick jag ju frukost på sängen, riktigt mysigt.
På jobbet fick jag gratulationer och blommor. Och det fick jag av syrran med i förrigår när hon va här. Fina orkidéer!
Och när jag sen kom hem igår kväll hade Björn köpt hem lite chips och dipp och blommor han med. Blommor e fint....
Så stod det även ett stort paket i hallen som innehöll detta:

En jättefin HP!
Med 8 GB ramminne!!!
Shit pommes! Den är fan snabb!
Dvd-brännare, stor hårddisk på va 700 GB.
Ja, vad ska man säga? Tack. Och det sa jag många ggr igår :-).
Så nu ska Rosa pantern som jag skriver på just nu pensioneras lite.
Eller ja, den ska få stå på kontoret istället. Batteriet har ju vart helt dött på den en längre tid nu, så jag vill väl inte riktigt kalla det för en "bärbar" dator då den bara dör när man kopplar ur stömkabeln även fast batteriet sitter i...

Knepigast blir att överföra alla filer mellan datorerna men det ska nog gå bra, bara jag hittar den trådlösa hårddisken i vårt nätverk.

Nu ska jag göra i ordning mig för jobb.
Have a great day!

1 kommentar:

therese sa...

Vilken tur du har med ny dator varje frdelsedag=)
Skitroligt ju att få pyssla och kolla igenom en ny!