måndag 3 oktober 2011

Äckel-päckel.

Jag har idag köpt hem syrsor och även slängt in några till Hjördis. Syrsor e verkligen inga mysiga insekter.. de e snabba och hoppar högt och jag skriker som en stucken gris när nån av de smiter...!
Aja, skönt att inga föll/hoppade ner på golvet idag iaf.

Nu sitter jag här och rapar lite. Till middag blev det chicky bits på Hamburgerprinsen. Gott, gott, gotti, gott, gott gott.
Och nu har jag tryckt i mig lite godis som fanns kvar sen helgen.

Har det fullt upp i veckan har jag insett. Imorrn tänkte jag träna efter jobbet, på Onsdag ska vi på föräldrarutbildning, på Torsdag jobbar jag kväll och innan det tänkte jag träna, på Fredag är jag ledig och då ska jag träna, träffa Lillian och planera möhippan lite, sen förbi Erica och kolla vad för bebisgrejer jag får låna/få och senare på kvällen kanske träffa Jenny och Alex och sen ska Louise komma över också så hon slipper åka hit på morgonen på Lördagen då vi ska åka till Ullared.

Fan, man blir osmidigare och osmidigare ju längre in i graviditeten man går. Att knyta ett par skor är ett projekt, speciellt om det inte finns en stol i närheten, att böja sig ner mot golvet och plocka upp grejer kan vara påfrestande även det, men att raka sig när man duschar, det är fan ett helt projekt! Gaah. Och snart bara 11 veckor kvar på graviditeten, beroende på om bebben kommer i tid.


Smidig som ett kylskåp..

Och förresten, adda mig på Wordfeud som Scorpiontjejen om ni vill ha en match, men som sagt, här tolereras inge fusk! :-)

Inga kommentarer: