fredag 28 oktober 2011

Besökt.


Just nu sitter jag här i soffan och degar. Det ska man få göra på sin lediga dag.
Det enda jag inte gjort idag är dammsugit. Det känns som att jag lika gärna kan göra det efter att folk har varit över och fikat idag, lär ju vara stökigare då :-).

Brorsan och morsan har redan varit här. Och brorsan ska faktiskt flytta till Örnsberg idag. Det är riktigt kul faktiskt. Han har ju bott i Uppsala i x antal år så att få ha honom så nära känns faktiskt riktigt bra.

Återigen hamnade jag på en hemsida där det fanns bebiskläder.. Det går fan inte att undvika. Men jag köper å andra sidan inte hem nåt. Men begäret kanske växer och blir värre??

Skjutsade även hem morsan sen iaf och på vägen åkte jag förbi konditoriet och köpte en stor prinsesstårta, så man har lite att bjuda på och att man får sig en liten bit själv. Det är ju faktiskt ingen födelsedag om man inte får tårta......
Så nu har jag iaf så det räcker och blir över med fika och tårta :-).

Inga kommentarer: