torsdag 6 oktober 2011

Ändrade planer.. och ändrade planer igen..

Huvva, ibland blir det lite knasigt på jobbet. Igår fick jag reda på att brukaren skulle till sjukhuset idag och har väntat på samtal från pappan.
Men så ringer kollegan och säger att jag ska ta mig till sjukhuset och vet inte vilket sjukhus, utan ger luren till pappan som säger att jag ska komma till Södersjukhuset, och ifall jag kan köra deras bil och pappan ta min bil till sitt jobb.. Sa att jag nog antagligen i så fall skulle åka kollektivt med tanke på tullar och betala parkering på jobbet men det får man tydligen betalt för, aja, så sa vi att jag skulle ta mig dit och så..
Tio minuter senare ringer kollegan igen och säger att det blir ändrade planer och att jag ska åka hem till brukaren till halv tre istället för att vara i stan klockan två.
Tur att de ringde så pass tidigt så man inte hann sticka iväg hemifrån...

Well well, skönt det då. Kan softa hemma en halvtimme extra då och gå igenom några inlägg i Bloglovin.

Inga kommentarer: