torsdag 20 oktober 2011

Håravfall..

Har man problem med det kan man ju se till att bli på smällen.
Jag har knappt tappat ett enda hårstrå dom senaste månaderna. Till och med kollegan som drog mig i några enstaka hårstrån för att jävlas igår reagerade på att dom satt som berget!

Jag har varit.. liiiite effektiv idag iaf. Har fixat disken och sen varit till Zoovaruhuset och köpt en ny lampa till Hjördis då hon tydligen hade disko där inne häromdagen. Stackarn, hoppas hon inte fick nåt epileptiskt anfall :-S.


Sen var jag till Skärholmens centrum och lämnade in min klocka på batteribyte och det skulle tydligen ta tid. Närmare 4 veckor då den är vattentät..
Så jag funderar på att tjacka en ny sån där färgglad Jet set-klocka så man har det medan den andra är borta. OCh så tycker jag att man skulle kunna ha en av varje färg hemma då det är så svårt att välja färg...
Man känner sig så naken utan klocka tycker jag. Och den behövs faktiskt när man e på jobbet så man vet när man ska ge medicin, fixa mat, etc..

Och så fick jag korrigera min tidrapport som jag stressade med så förra gången då den inte var helt korrekt, så den mejlade jag omedelbums till arbetsledaren som får skriva ut den så jag sen kan skriva en liten kråka på den. Det måste dock komma en enklare rutin på detta, typ att det går att skriva ut papper på arbetsplatsen, annars blir det sånt hattande med att skriva under papprena då man inte själv kan skriva ut pappret hemma. Tycker att det räcker och blir över med tidrapporterna vi fixar på nätet redan, men varför inte göra saker jobbigare?

1 kommentar:

Camilla sa...

Ja, en graviditet gör susen för håret :D NÄr jag sen fick lillen tappade jag hår i mängder och fick nästan kala fläckar :(