onsdag 19 oktober 2011

Kommentarproblem?

Då har jag fått mig en sovmorgon idag då..
Hade min kropp mått bättre så hade jag hellre varit på gymmet just nu.

Nu blir det lite gnällinlägg det här men jag undrar verkligen hur länge till jag kommer att kunna jobba. Alltså, det var väl inga problem egentligen att jobba igår men jag känner ju av mycket mer vissa gånger av foglossningen när jag ställer mig upp eller bara när jag går (så man får ta det lite lugnare), och det är ju väldigt oskönt. Vet inte hur man ska beskriva det bättre förut att det känns som en skärande känsla i bäckenet liksom..? Jag har inte fått hem några papper från Försäkringskassan än heller. Undrar hur lång tid de tar på sig? Skickade väl ändå iväg papprena för mer än två veckor sen?

Jag var iaf hem till morsan igår efter jobbet och fick utväxten färgad. Tack mamma.
Får ta och bjuda henne på fika eller nåt snart. Iofs ska jag ju göra det nästa Fredag, ska bjuda på lite fika här hemma då jag fyller år nästa vecka.
Men iaf, här bjuckar jag på en bild på en osminkad tjej och ett nästan försvunnet herpesutslag på hakan. No more stress för min del längre, det är ju det som triggar igång skiten.


Snyggast.se?

Happ, undrar hur det blir med Ganna-fallet? Om hon får stanna kvar eller ej? Hon kostar alltså samhället för mycket.. Då kanske man kan dra ner på pengarna till nåt annat? Till exempel från fängelsena? Dra ner lite på kvalitén i maten då de ändå redan får bättre mat än barnen i våra skolor??

Är det förresten nån mer än Camilla som har problem med att kommentera mina blogginlägg? Tala om det för mig i så fall.
Aja, nu ska jag kick some ass i Wordfeud.. :-D

1 kommentar:

Camilla sa...

Foglossning låter inte som en hit, hoppas du slipper känna av det alltför mkt!

Vet inte hur länge det har krånglat för mig, men nu verkar det ju funka igen, yey! Minns jag skrev ett lååååååååååååångt inlägg om förlossningsbrev som sen aldrig ville fastna..argh! Det jag skrev då var iaf att jag struntade i det, för jag tänkte som så att jag kan ändå inte styra så mkt över det som händer under en förlossning (förutom om jag ville ha smärtstillande eller inte)..så jag förlitade mig på barnmorskorna och allt gick toppen. Det var som en promenad på stan..mer eller mindre :)