tisdag 4 oktober 2011

Slembobba.

ÄNTLIGEN har slembobban i halsen som jag haft långt ner i halsen försvunnit. Inge mysigt att spotta ut den men va fan, man slipper ha sån här illamåendekänsla till och från under dagarna (och nej, det har inte med graviditeten att göra).
Äntligen.


Idag ska man jobba 7-17 och sen blir det till att träna lite på gymmet, får se vad man hittar på där.. Lär ju va fullt med folk som vanligt runt den tiden dock, så man får väl slåss om maskinerna. Jag är dock sån att jag inte kan hålla på med en och samma maskin i en timme, utan måste byta några ggr. Speciellt då mina tår domnar bort. Nån annan som känner av sånt?

Va många som får/fick sparken hör jag på Nyheterna nu förresten. Tråkigt.

Well well, ska äta frullen nu och sen racea till jobbet. Ha en bra dag!

Inga kommentarer: