lördag 29 oktober 2011

Tack för igår!

Snart ska jag iväg och jobba.. Och denna dag blir lite extra spännande..
I'll tell you more about it later..


Ja, tack för igår alla som kom. Riktigt mysigt med massor av fikasällskap. Och jag blev dessutom av med det mesta av bullarna och kakorna (precis enligt planerna!). Prinsesstårtan gick åt väldigt bra också. Jag tror faktiskt mina vänner rullade hem allihopa :-D.
Och så fick jag även en massa fina presenter! Barnböcker, barnkläder, nagellack, en söt liten väska med ansiktsmasker, nagellack och duschcreme, presentkort och en fin fotoram. OCH så sa Louise att hon skulle köpa vinterjacka till moi, men det är ju på tok för dyrt gumms, iaf dom jackorna jag kollat på juh.....!! Jag ska försöka använda höstjackan så länge som möjligt, lite lager på lager så man slipper ha två gravidjackor :-).
Och förresten, mer fikatillfällen blir det sen när jag blir mammaledig.
Exakt en månad kvar om jag nu blir beviljad hel havandeskapspenning under den perioden.

Efter jobbet ska jag och Björn till IKEA och handla hem spjälsängen och tillhörande madrass. Sen har vi nog nästan allt här hemma!

Björn tog BMW:n nyss också, så han kan byta till vinterdäck på den. Rätt bra och ha det gjort innan folk börjar strömma in på hans jobb..

Ha en bra Lördag!

Inga kommentarer: