måndag 31 oktober 2011

Jag sov, jag vaknade, jag jobbade, jag somnade.

Och så har jag vaknat igen.
Det känns som förvärkar i magen igen. Eller är det växtvärk bara?
I don't really know, men oskönt är det iaf.
Det känns dessutom som att magen dubblerat sin storlek dom senaste dagarna.. Check it you for yourself:


Brorsan hade ringt för en timme sen såg jag när jag vaknade nyss, jag ringde upp och fick reda på att han snott Björn för i några timmar för lite transporthjälp då han köpt en soffa i Barkarby.
Min middag är mao på vift. Han ska köpa med sig nåt till middag, får se vad man får.
Aja, orkar inte bry mig så mkt just nu. Bra att han hjälper brorsan men segt att behöva vänta på middagen (jag vet, jag är latast i stan, men jag orkar verkligen inte lyfta mitt arsle igen, foglossningar deluxe).

Dagen har varit rätt tuff. Eller ja, jävligt tuff. Jag tackar nästan gudarna (vilka gudar vet jag inte då jag är ateist) att min kollega och jag jobba ihop i några timmar imorrn och resten av dom dagarna jag jobbar den här veckan. Vissa dagar alltså..

Detta blir ett långt inlägg...


Jag har fått besked från försäkringskassan nu också att jag får hel havandeskapspenning fr o m 29 November. Skönt att det nu är klart.
Ska bara skicka in ett papper till, sen ska allt vara klart.

Inga kommentarer: