onsdag 5 oktober 2011

Gravid + gym

Jag stör mig fortfarande på gårdagen på gymmet.
Fick så många (vad jag tycker) negativa blickar igår, som "vad gör du här..?".....
Va fan kollade folk på mig så för?
Och lite irriterande var det att vänster ben inte riktigt ville vara med heller.

Men men, idag är det vilodag och då ska vi till Huddinge sjukhus på föräldrarutbildning.
Tänkte smita några minuter tidigare från jobbet och plocka upp Björn, vill inte komma för sent, speciellt då jag inte hittar på det där sjukhuset (eller några andra what so ever).

Fan, hostan vill fortfarande inte riktigt ge sig. Har lite slem och ont i halsen på morgonen och det suger ju.

Fick inbjudningskort till Noahs dop igår. Den 19:e November blir han döpt den lilla sötnöten :-).


Nu ska jag sminka mig lite och sen bege mig till jobbet. Sista tiotimmarsdagen denna vecka. Såååå skönt att jag snart har min långledighet (4 dagar).

1 kommentar:

erica sa...

det är tyvärr den negativa sidan med att vara gravid: folket runtomkring som har en massa j*ävla åsikter, tips, kommentarer, tar sig frihet etc. kör ditt race så länge du mår bra av att träna :)