torsdag 7 oktober 2010

Vilodag.


Just nu har jag smällt i mig tre goda mackor. Hade keso, skinka och avocado på, mumma!
Har dock en massa te kvar att dricka upp men jag e sjukt mätt!

Ska hoppa in i duchen strax och sen röra mig hem till Erica. Det va länge sen vi sågs så vi har some cathing up to do.
Efter det har jag ett kvällspass på jobbet och imorrn e jag ledig.
Idag blir det ingen träning iaf. Har tränat tre dar på raken och kroppen måste ju få vila lite ibland.
Däremot ska jag till Haninge imorrn och träna med Louise. Skoj ska det bli.
Gillar att testa andra Sats-anläggningar. Kul att se hur ställena ser ut och hur man trivs.

Har sexan på på tv:n just nu. Och Halebopreklamen e bland den sämsta jag sett på länge faktiskt... Kände att jag var tvungen att klaga lite, haha.

Näfan, ska hoppa in i duschen nu.
Ha en trevlig dag!!

Inga kommentarer: