onsdag 20 oktober 2010

Gäspetigäspgäsp!!

Nu ligger jag här i soffan och degar igen.
Väntar väl på att tiden ska gå lite så man kan åka iväg och träna med Louise.
Det jag saknar i Telefonplan, det är de där häftiga allt-i-allo-maskinerna från Haninge. Ska fan säga till om det idag att de får skaffa hem såna!!

Magen kurrar som fan nu, även fast jag åt maaassor igår känns det som.
Men men, den vill ha mer.
Det konstiga med min viktnedgång är att jag knappt gått ner nåt i vikt när jag ställer mig på vågen (jag vet att man inte ska stirra sig blind på siffrorna), men jag har ju fått så mkt finare former på kroppen och då antar man ju oxå att det försvunnit några kilon, men icke.
Kanske förvandlas allt det fett jag förlorat till muskler istället?
I wish..?

Idag blir det till att jobba oxå, jag mår bättre än igår iaf.
Beställde lite grejer från en hemsida igår oxå, en av mina favvosidor faktiskt.
Det blev.. fyra eller fem grejer och tre utav de är till Louise och Alexander i inflyttningspresent :-). Och den här Louise, hon e gryyyymt nyfiken på vad det är! Hehe. En av sakerna e gul, så.. en liten ledtråd så du kan få gissa i evigheter..!

Nädu, dags att äta frulle och klä på sig!!

1 kommentar:

David H sa...

Jag gissar på en levande gul kyckling :)