torsdag 21 oktober 2010

Vädret.

Resultat!

Sitter här och väntar på att tiden ska gå lite. Jag har ätit frulle och gjort i ordning mig.
Ikväll händer det inte så mkt, orkar inte träna en fjärde dag på raken utan väljer vila istället.
På Fredag har jag bjudit hit Jenny och Alex, de ska komma och käka lite middag.
Men jag vet inte hur stämningen kommer vara..
Jag och Björn har det nämligen inte så bra just nu.. Och efter pratet igår blev det ju inte så mkt bättre heller, så vi får se när det här löser sig.
Jag är inte den som blir sams och låtsas som att allt är bra bara för att man träffar andra, och då kan det bli lite jobbig stämning. Aja, vi får se vad som händer...

Och shit va kallt det är ute nu.
Kanske inte idag.. Vet inte hur det är än men jag fryser grymt mycket redan och vill då fan inte ta fram vinterjackan än, haha.
Måste lämna in den på kemtvätt först dessutom. Men det dröjer väl inte länge förrn snön e här? Tur man har vinterdäcken på redan. Har du hunnit byta?

Dags att äta lite mer järntabletter känner jag.
Man får ju en karta men såna efter att man lämnat blod och jag har inte ätit de tabletterna som man ska kanske. Då får man liksom skylla sig själv lite om man känner sig lite extra trött. Men lite Monster på det räddar väl dan?

1 kommentar:

Camilla sa...

Bra jobbat!! Grymt med muskler! :D