tisdag 19 oktober 2010

Bra resultat.


Spinningen i Lördags var förresten grymt rolig! Det ska göras om igen!


Kom precis hem från gymmet.
Idag körde jag cardio och i en timme med olika maskiner.
PUST!
Kom att tänka på att jag lyckades träna fem dar förra veckan. Riktigt najs. Undrar om man orkar det denna vecka oxå? Tränade ju igår, idag och ska träna imorrn med Louise.
Längre än så har jag inte planerat och det får vara så just nu.
Ja just ja, jag har börjat se rätt mycket resultat. Det här med träning innan frukost e fan i mig bra. Kärlekshantagen har nästan försvunnit, magen har blivit lite plattare, låren smalare och fastare.. Det blir bra med träning sörru.

På Lördag är det ju tråkig höststädning ute på gården som man måste vara med på... annars blir man debiterad på 400:- och det känns ju lite onödigt bortkastade pengar. Sen får vi se om jag ska träffa Anders på Lördag kväll och hälsa på David som isolerar sig så jävla hårt ute på Ekerö. Honom har man ju inte hört av sen sommaren. Lite trist.
Och på Söndag ska jag kanske hem till Bonnie på ljusparty. Åh vad jag längtar efter halloweenljusen! De doftar ju såååååå gott!

Nädu, om man inte ska käka lite frulle?

1 kommentar:

Therese sa...

Guuud vad gott med frukost haha