torsdag 28 oktober 2010

Blandade känslor.

Nix, blir ingen träning av biceps och rygg idag :'(

Vaknade för en liten stund sen.
Käkar precis frukost och hade bestämt mig för att träna, tills en nysning kom...
E rädd för att jag inte e helt 100 idag ändå, och då blir det ingen träning.
Vad fan ska jag göra till klockan 16 då jag börjar jobba? Blir så rastlös hemma. Jag känner att jag verkligen vill iväg och träna men det ska man ju inte när man inte e fullt frisk. Har bara tränat en dag denna vecka när jag i vanliga fall hunnit med tre, lite ångest över det.

En annan grej som va lite mindre rolig igår var alla femtioelva räkningar + linserna. Men nu e allt betalt och jag valde att inte delbetala linserna. Brukar va expert på att delbetala, men det är skönt att den kostnaden nu är borta.

Men jag ser fram emot helgen.
Imorrn klockan tolv ska jag vara i Nacka strand och få ansiktsbehandling av en vän. Och för bara 100 spänn.
Innan det ska jag fan i mig träna. Och innan jag kommer hem handlar jag hem ingredienserna till det som ska bakas inför Lördagen.
Och på Söndag jobbar jag. Med andra ord har jag tagit en semesterdag för denna Lördag.

Blä, höstlov nästa vecka för brukaren.
Betyder att man ska sitta inne och leka hela dagarna. Om det inte planeras nåt annat istället. Som en resa upp till Norr. Men det är lite drygt det oxå, med tanke på att där dom brukar bo, där e det sååå trångt och det finns inga hjälpmedel heller, och en mobil lift tas knappast med. Tveksamt om den ens kommer genom ytterdörrn, haha. Tycker mer om när han går i skolan, då går tiden oxå.

Som sagt, mycket känslor i detta inlägg, haha.
Men men, allt blir nog bra.
Jag får iaf över en massa härliga vänner på Lördagen som jag får fika med.

Inga kommentarer: