måndag 18 oktober 2010

En favorit.


Sitter just nu och kollar.. eller ja, bloggar väl för tillfället, men ser samtidigt på Avatar. Fan va grym kvalité det är på blue-ray. Riktigt grymt.
En av mina favvoskådespelerskor är med i den filmen.
Michelle Rodriguez. Hon har alltid lite "manliga" roller i filmer jag sett henne i. I denna är hon pilot, i Resident Evil är hon en hård soldat och likaså i S.W.A.T.
Sen ser hon ju grymt bra ut och jag diggar hennes stil.

Just nu står en citronkaka (sån där fuskgrej men pulver på paket) i ugnen, och snart ska jag göra spagetti och köttfärsås. Karln min kommer hem vid åtta och har tydligen haft en tuff dag på jobbet, stackarn.
Själv har man haft en soft dag. Skjutsade honom till jobbet imorse, somnade om, vaknade halv elva och åkte till gymmet och körde 45 min cardio.
Sen åkte jag hem till Bonnie som ska fixa till klänningen jag köpte via Tradera förut inför Halloweenfesten. Den kommer nog att bli superfin! Hann snacka lite skit och gosa lite med Emil oxå, han e ju för go' :-).

Näfan, ska glo på lite mer film nu.
Over and out.

Inga kommentarer: