måndag 4 oktober 2010

Segare kväll.


Gäsp säger jag bara.
Känner mig helt tom i huvet.
Ska börja laga mat alldeles strax tänkte jag, om jag lyckas få arslet ur soffan..

Jag lyckades ta mig till gymmet idag.
Ett tag kände jag att jag varken orkade eller hade motivationen till det. Men efter min Monster-energidryck så vände det. Dessutom visste jag att Björn ändå inte skulle komma hem tidigare idag. Det händer väldigt sällan.
Men, det blev iaf 30 minuter på den där sköna motionscykeln, och även lite bröst-, triceps- och ryggövningar.
Så imorrn kanske man har lite träningsvärk.
Fick en bot på gymparkeringen oxå. Underbart. Men denna gång hade jag inte gjort fel, och det var inte bara jag som fått böter. Man kan antingen välja att stå på p-skiveparkeringen eller på avgiftsparkeringen. På avgiftsparkeringen skriver man upp regnumret på gymmet och ankomsttid, sen ska det inte bötas. Men kärringen som irrade runt när jag parkerade hade tydligen inte blivit informerad om detta system. Kul jul. Känns ju lite onödigt att ringa till dom och sitta i telefonkö imorrn på arbetstid.
Men bättre det är att betala 500 spänn för ett misstag jag inte gjort.

Aja, nu måste jag nog börja laga lite mat så man får i sig lite middag idag oxå.
Ha en bra kväll nu!

1 kommentar:

Camilla sa...

Klantigt av dem att skriva ut böter trots allt gått rätt till. Kanske var en nybörjarlapplisa?

Tack för ditt grattis! Känns bra få lite inkomst..får jag förlängt där efter årsskiftet kanske jag kan komma ner till NÄSTA års chokladmässa :D