lördag 30 oktober 2010

Kalas!

Detta ska det mumsar på idag, finns dock lite mer i kylen som måste stå där nu.

Såna här snygga poser kan man få till ibland, ain't that nice?

Better.. And happier.

Idag e det kalas hemma hos mig, jippieee!
De flesta nära vännerna jag har kommer och fikar, det ska bli superskoj!
Lilian har redan hunnit vara här en sväng med Essie (hennes hund) som busade runt lite. Hon lämnade sin karl hos min karl som jobbar lite där idag.
Så vi hann snacka lite och hon fick vara provsmakaren rocky road fudge och den blev faktiskt väldigt god! Det var dock ett helvete att få den i bitar! Till och med så att knivspetsen böjde sig, haha!
Nu ska jag slösurfa lite till innan gästerna trillar in.
Hinner du hit oxå Camilla?

1 kommentar:

Camilla sa...

Haha! Hade gäääääääääärna varit där och ätit upp allt det goda! Men du tog väl en kaka för mig med? :D

Bloglovin är lite knas, tar ibland evigheter innan den visar inlägg för mig..heldumt. Tror jag lägger dig som ett bokmärke istället så jag inte läser inlägg från dig hundra år efteråt. Blir det så fr dig med ibland?