fredag 22 oktober 2010

Första snön..


Det känns lite overkligt att snön redan är här.. Innan Oktober är slut.
Lite mysigt är det iofs, bättre lite snö med denna kyla än bara kylan.
Ser fram emot ikväll. Middag med Kenny och Alex. Tänkte göra lite lasagne.

Igår åkte jag hem till Louise. Köpte med mig sushi till middag oxå. Sen satt vi och snackade och såg på första Halloween-filmen. Myspyskväll.
Min första skräckfilm såg jag när jag var sju år genom nyckelhålet på min dörr.. Mamma och pappa sa självklart nej till att jag skulle få se Onda dockan, men det gav jag blanka fan i. Ställde en stol framför dörren och såg hela filmen på så sätt, haha. När såg du din första skräckis?

1 kommentar:

Therese sa...

Nää det är bättre utan snö!
Nu blir man kall och blöt om fötterna som aldrig blir varma igen förrän om 6 månader!

Min första skräckfilm jag såg var nog en Hajen film..I think...
Puss