onsdag 13 oktober 2010

Tröttast vinner.


Sitter här i soffan igen och känner att jag skulle kunna däcka när som helst.
Men det ska jag inte göra. Lägger jag mig för en powernap så kommer jag bli toksnorig när jag vaknar upp igen.
Me no want that.

Jag har iaf gjort i ordning mig och hittat lite kläder för dan..
Men oj oj, vad jag ska lägga mig i säng direkt när jag kommer hem.
Om jag har tur så är Monstern som ligger i bilen fortfarande kall...
Beror på hur mkt sol bilen får på sig just nu.

På Fredag kommer syrran hit med några filmer och mobilen hon lånat.
Och hon hörde av sig till brorsan oxå för att kolla ifall han ville komma över.
Undrar vad man ska laga för mat? Nåt jag är grymt sugen på, det är kycklingvingar. Det va länge sen vi åt det. Men jag har för mig att vi ätit det med brorsan och syrran så nån annan mat vore ju roligare att bjuda på. Kanske ska man äta lite vingar imorrn istället??? *dreglar*

Jag ska på ansiktsbehandling snart.. ok, om några veckor då.
Hos en vän som heter Nina. Jag träffar inte henne så ofta direkt men det ska bli kul att se vad hon kan göra för underverk för hyn. Det fanns en massa man kunde få välja för 100 kr. Massage, vaxa benen, manikyr, pedikyr.. Svårt att välja då ju.
Men om jag ska köra på massage så tar jag nog det genom Sats nån gång. Blir nog nästa månad tror jag med tanke på att linserna kostar en del...

Nu ska jag ta lite vatten och snart åka iväg och jobba.

Inga kommentarer: