onsdag 6 oktober 2010

Änkmiddag.


Sitter och tittar på lite "halv åtta hos mig", Helge Skoog e ju inte en riktigt klok kommentator, haha.

Idag har jag varit väldigt duktig med träningen.
Orkade hela 45 minuter på crosstrainern och 15 minuter på motionscykeln!
Det ni. Körde mkt intervallträning på crosstrainern oxå.
Träningen funkar extra bra med bra musik! Man orkar och vill mer.

Ja, jag har precis ätit middag. Ensam.
Ringde Björn för 40 minuter sen och han höll på att låsa på jobbet, den låsningen tog visst tid idag, så jag fick äta stuvad pytt i panna själv.. Trist.

Nu ska jag fylla på lite vatten åt Hjördis och sen ska jag ta en dusch.

1 kommentar:

erica sa...

ja halv åtta hos mig e ganska kul! ibland får han till det med kommentarerna :) hur blev det imorrn? ville du komma förbi innan jobbet?