lördag 16 oktober 2010

Det var bättre förr.



Självklart är det så.
När det gäller tecknat iaf.
Kollar just nu på disneydags. Vet inte vad som visas just nu men nyss såg jag lite på Pluto.
När jag var liten fanns det bättre grejer som visades på det programmet.
Lägger upp en video på tecknade serier som jag såg på när jag var liten, har dock inte sett alla men typ Wheel warriors, Dungeons and dragons, my little pony och He-man var några av de absoluta favoriterna. Fan, nu jag ser på videona så ser jag att det finns massor med fler serier jag såg när jag var liten som jag hade glömt bort! Som typ, She-ra, Bravestarr och Thundercats!!! Nostalgi!!! Och nästan lite tårar i ögonen, haha. Se gärna fler av Overloads videos på youtube så hittar du nog säkert oxå några serier du såg när du var yngre.

Gårdagen var trevligt och kycklingvingarna vart underbart goda!
Sen blev det lite Ben & Jerrys glass och lite godis. Killarna hade köpt med sig myyyycket godis, haha. Men jag höll mig till glassen. Och sent vart det oxå. Vi såg först på Idol och sen såg vi lite på Bad boys 2, Willl Smith och Martin Lawrence är ju grymmast!

Aja, nu ska jag surfa lite och sen hämta Louise så vi kan dra och träna lite innan chokladmässan :-).

1 kommentar:

C sa...

När jag var liten var det Kalle Anka och Tom & Jerry som gällde..åsså Stenmark när han tävlade.. :p