onsdag 20 oktober 2010

Överkropp.

Hupp, då var man klar med träningen för idag. Tränaed dessutom ensam idag. Louise hade sovit dåligt inatt så hon tog igen sömnen lite istället för att träna, lika bra det.
Det blev inte mycket cardio idag (15 min), men desto mer muskler..
Tränade bröst, triceps och axlar.
Axlar e nog det jag tycker är jobbigast, antagligen för att de är rätt klena.
Men men.. Körde lite bänkpress oxå. Vet inte hur många repetitioner det blev men tre set körde jag iaf och med vikten 33 kg. Man vågar inte köra för många reps eller för mycket tyngder heller. Men jag vet om att min maxvikt är 45 kg. Det tog jag när vi var på Bosöspelen och då Henrik stod bakom mig, beredd att hjälpa till.

En sån här borde varenda kvinna äga... Fanns en sån på chokladmässan som vi doppade marshmallows i.. Så jävla gott!

Ska äta lite lunch snart, undrar vad man hittar för tråkigt i kylen/skafferiet. Jag känner mig inte så värst sugen på mat idag..
Man kanske ska unna sig lite choklad ikväll efter jobbet med lite te? Det vore ju något.

Inga kommentarer: