fredag 29 oktober 2010

Pheow!

Nu e jag äntligen klar med allt bak!
Det tog sin lilla tid men gott hoppas jag att det blev.
Har iofs provsmakat muffinsen lite, de vart rätt mumsiga.
Det enda som fattas nu är tårtan, men det får jag fixa imorrn..

Så idag har jag varit på Njuta Spa och bakat. Riktigt skönt och avslappnande var det med ansiktsbehandligen :-).
Har iofs hunnit färga håret oxå.
Men ingen träningen blev det, hade inte så stor lust att bli svettig efter att ha fått ansiktsbehandlingen..
Well well.. Det är som det är, träning en dag denna vecka. Inte mycket alls :-(.
Men vad göra när man blir sjuk och har annat att prioritera?

Ska snart ringa gubben och kolla hur hans dag gick. Det var tydligen några som var sjukskrivna och då blir det ju rätt körigt.
Jag orkar fan inte laga nån mat nu heller när man hållt på att leka hemmafru i två dar...

1 kommentar:

C sa...

Mmmm, mums! Can i come? :D