måndag 11 oktober 2010

Tom.

Nu sitter jag här i soffan och väntar på att Björn ska kommaoch hämta mig, eller ja.. lämna Audin till mig.
Han e i Globen på ett snabbt ärende men sen kommer han tillbaka till Fruängen..
Jag ska iväg och träna lite har jag tänkt.

Ja, Bmw:en e borta ur mitt liv nu. Jag gillade verkligen den bilen.
Jag vet, tjat tjat..
Men jag känner mig lite tom utan den nu.
Den hade förvisso inte blivit den bästa vinterbilen men den va kul att köra, den såg rå ut och man fick lite blickar på sig i den. Liten, rå och rolig... och det som var bäst, mer soppasnål än sopparslukaren Audi.

Och pengarna som vi fick för den. 28 000 :- som stod på bordet igår. Jag kunde inte bry mig mindre om den bunten fast jag aldrig sett så mkt pengar framför nosen på mig. Nåja, vi kanske hittar en bättre vinterbil men oj va det kommer bli svårt att hitta nåt bra nu.

Ska se ifall jag efter träningen åker hem till Zandra. Hon flyttar ju till Östersund nästa vecka.. Jag gillar inte att de ska flytta men det är för deras bästa. De kommer säkert att trivas mkt bättre där, men men...

Inga kommentarer: