torsdag 28 oktober 2010

Städat och klart.


Äntligen har jag fått sätta mig i soffan igen.
Har varit iväg och handlat ingredienser till bakverken jag ska göra tills på Lördag och städat klart lägenheten, hittade ju inte bara lite dammråttor *suck*.
Kan man önska sig en lägenhet som alltid är ren och fin i födelsedagspresent?

Aja, skönt att det är gjort iaf.
Chefen ringde när jag var i affären oxå. Det visade sig att kollegan sjukskrev sig idag.. Undrar om det var jag som smittade honom? Och undrar om han oxå har en så kallad "endagsförkylning" eller om han stannar hemma imorrn med?
Jag kan iaf inte hoppa in imorrn.. Har en del att göra då.

Naglarna blir iaf inge bra när man städar. De slits ju som fan.. Nu när man fått ordning på dom och allt. Nåja.
Får sköta om dom ikväll efter att jag strykt duken till bordet.

Nu har jag ätit två mackor till lunch oxå. Mackor, mackor, mackor. Typ det jag lever på när jag är ensam hemma.
Well well, off I go.

Inga kommentarer: