onsdag 18 mars 2015

Zzz

Satan i gatan så trött jag blev nu. Känns nästan som att jag skulle kunna somna sittandes.
Det har varit en lite halvlång kväll med dotra min. Hon har har varit så där lagom trotsig i dag, inte velat följa med hem, inte kunnat ta av sig overallen och sist men inte minst kastat ner maten på golvet.. mycket underhållande. Det var droppen som fick bägaren att rinna över för min del, så jag skrek åt henne och skickade därefter in henne på rummet. Där fick hon skämmas en liten stund och sedan be om ursäkt.

Nu är i alla fall Björn hemma och han har fått ta henne timmen innan sängdags medan jag springer till Loui när han vaknar till. Han är fortfarande snorig stackaren.. tredje gången jag är inne hos honom på en kvart. Det är sällan man hör barn andas genom munnen med det måste han göra nu då han är så täppt. Saltlösningen verkar inte göra sitt jobb heller verkar det som, riktigt trist.

This is gonna be a long night.

1 kommentar:

Camilla sa...

Inte roligt med förkylda barn, märks ju direkt på deras sömn. Känner själv hur mina mörka ringar under ögonen bara växer för var natt som går...zzz..

Hoppas vi snart båda har friska och sovglada barn igen!