söndag 29 mars 2015

Ny vecka, nya tag!

Sitter här med matkoma efter kvällens sena middag.
Nötfärsbiff med bulgursallad och tomat. Mycket gott!
Är dessutom det enda "ordentliga" jag fått i mig i dag..

Har pratat med syrran och mamma. Mamma blev inte magsjuk men det blev syrran. Hon kräktes i natt hon med. Antagligen blev Micke det också då han skrev till mig att även han kände sig lite konstig i magen. Sorry! Inte kul alls med magsjuka. Vidrigt att kräkas upp mat är det.

Hur ser kommande vecka ut annars då?
I morgon tänkte jag och Loui hälsa på syster yster som blir hemma från jobbet.
Tisdag morgon blir det träning på gymmet efter att ha lämnat My på dagis, därefter lunchdejt med Martina i Kista.
Inget bestämt på Onsdag så vitt jag vet. Är det fint väder tar jag nog gärna en promenad.
Torsdag ska My får vara påskkärring efter dagis, sedan kommer Björns familj och min familj över på lite påskfirande. Det ser vi fram emot!
Fredag är skrutt hemma från dagis i vanlig ordning, funderar på att köra lekland då så hon får springa av sig lite.
Helgen är inte heller så värst planerad, jag och Martina snackade om att vi skulle ses i helgen. Kanske åker vi ut till dem antingen Lör- eller Söndag?

Borde få sport-bh:arna vilken dag som helst från Pierre Robert, så får be Sarah komma över nån dag på fika eller dylikt så hon kan hämta sin sport-bh.

Inga kommentarer: